Τετάρτη 2 Αυγούστου 2006

Οριακή Δύναμη


Είναι στιγμές που δεν υπάρχει κανείς δίπλα μου.
Ούτε καν μια κάμερα να καταγράφει ρομαντικά σκηνικά με μελαγχολική μουσική υπόκρουση όπως στον κινηματογράφο.
Τίποτε ειδυλλιακό. Εγώ και ο εαυτός μου.
Να περνώ τις πιο δύσκολες στιγμές μου.
Να αναμετριέμαι, να ρωτώ, να αγωνιώ, να απελπίζομαι, να πνίγομαι στη θλίψη…
Κάτι τέτοιες στιγμές αναδύεται –όχι αβίαστα- η κρυμμένη μου δύναμη.
Από πού; Ούτε που ξέρω, ούτε που πολυπιστεύω σ' αυτήν.
Την αφήνω να με παρηγορεί και μετά ξεχνώ ξανά την ύπαρξή της, μέχρι την επόμενη φορά που θα φτάσω σε οριακή απελπισία για να αναγκαστεί να βγει...




02 Αύγουστος, 2006
6 Σχόλια

 
Ο/Η Ο Καλος Λυκος είπε...
και γιατί πέφτουμε;
μα για να ξανασηκωθούμε...καλησπέρα σας
02 Αύγουστος, 2006 03:05





Ο/Η Sailor είπε...
Αυτές τις στιγμές
Που είσαι εσύ και ο εαυτό σου
Δεν χρειάζεσαι κανέναν δίπλα σου
Τι να την κάνεις την κάμερα ?
Να καταγράψει, Τι ?
Εσένα η τον εαυτό σου ?
Καλό σου πρωινό
02 Αύγουστος, 2006 11:53





Ο/Η Κυκλοδίωκτον είπε...
Είχα κατά νου, την εικόνα που δείχνουν πολλές φορές κάποια κοινωνικά έργα, όπου ο ηρωας παλεύει μόνος του με τον εσωτερικό του κόσμο.
Κάτι τέτοιες σκηνές, φροντίζουν να τις φορτίζουν συναισθηματικά, με την ανάλογη μουσική και την ανάλογη εικόνα, ώστε να βγαίνει κάτι ωραιοποιημένο.
Αυτή την διαφορά ήθελα να τονίσω.
Καλή σας μέρα :)
02 Αύγουστος, 2006 12:27





Ο/Η thripas είπε...
Αυτή η δύναμη μας κρατά ζωντανούς είναι δική μας αλλά δυστυχώς την βγάζουμε αφού φτάσουν τα πράγματα σε μία οριακή κατάσταση
Καλησπέρα
02 Αύγουστος, 2006 16:19





Ο/Η Johny είπε...
Όλοι μας έχουμε τέτοιες δύσκολες στιγμές...
Οταν είμαι έτσι συνήθως θα βάλω λίγη μουσική , ένα ποτό και περιμένω να περάσει...
Παλαιότερα το ζόριζα να φύγει , αλλά όσο το ζορίζα αυτό το άσχημο συναίσθημα επέμένε πιο δυνατά.
02 Αύγουστος, 2006 16:28





Ο/Η Κυκλοδίωκτον είπε...
Συνηθίζουμε να αποφεύγουμε κάτι τέτοιες στιγμές. Να προσπαθούμε να τις ξεπεράσουμε, να βρούμε μια παρέα ή να κάνουμε κάτι να ξεχαστούμε.
Εδώ και καιρό, προσπαθώ πια να τις αναλύω, να τις αντέχω, να βρίσκω τι κρύβουν. Ψάχνω τα βαθύτερα αίτια που αισθάνομαι έτσι ή αναρωτιέμαι γιατί να μου συμβαίνουν όλα αυτά.
Μια κρυφή συνομιλία με τον εαυτό μου στις χειρότερες στιγμές του.
Και μόνο του το γεγονός σημαίνει δύναμη για μένα...
08 Αύγουστος, 2006 11:13


Δεν υπάρχουν σχόλια: