Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2008

Μονόγραμμα

.
"Έτσι σ' έχω κοιτάξει που μου αρκεί
Να 'χει ο χρόνος όλος αθωωθεί
Μες στο αυλάκι που το πέρασμά σου αφήνει
Σαν δελφίνι πρωτόπειρο ν' ακολουθεί

Και να παίζει με τ' άσπρο και το κυανό η ψυχή μου!

Νίκη, νίκη όπου έχω νικηθεί
Πριν από την αγάπη και μαζί
Για τη ρολογιά και για το γκιούλ μπρισίμι
Πήγαινε, πήγαινε και ας έχω εγώ χαθεί
Μόνος, και ας είναι ο ήλιος που κρατείς ένα παιδί νεογέννητο
Μόνος, και ας είμ' εγώ η πατρίδα που πενθεί
Ας είναι ο λόγος που έστειλα να σου κρατεί δαφνόφυλλο
Μόνος, ο αέρας δυνατός και μόνος τ' ολοστρόγγυλο
Βότσαλο στο βλεφάρισμα του σκοτεινού βυθού
Ο ψαράς που ανέβασε κι έριξε πάλι πίσω στους καιρούς
..........τον Παράδεισο!"

(Εκδόσεις Ίκαρος, σελ. 258-259)
.
.
Τι αναπάντεχη και ευχάριστη έκπληξη να ακούς να διαβάζουν στίχους του αγαπημένου σου ποιητή! Ολόκληρο το Μονόγραμμα...
.
.

3 σχόλια:

Spyros Vlahos είπε...

Ένα μάτι σαν αχάτη

Μιλτιάδης Θαλασσινός (Μαύρος Γάτος) είπε...

Δεν μπορώ να το ακούω συχνά. Όλο κλαίω... Το βάζω όμως τουλάχιστον μια φορά το μήνα. Αν πεθάνει και ο Μίκης, δεν θα το ξανακούσω ποτέ.

καλημέρα Κ(ο)υκλάκι

Σ;-)

Εργαστήρι Δημιουργικής Έκφρασης και Γραφής είπε...

κ.κ. Σ. Βλάχο και Μ. Θαλασσινέ,
καλώς ορίσατε!

Το μάτι σαν αχάτη, μου θύμισε ένα παλιό, πολύ αγαπημένο μου τραγούδι του Χ. Λεοντή, με τον Μ. Μητσιά και την Τ. Τσανακλίδου.
Το τραγουδούσα μικρή και δεν βρισκόταν κανείς να μου εξηγήσει τι στο καλό είναι αυτή η ...τρυφάντη!


"Ο νιός αφέντης απ το Τούνεζι
μαύρος σαν του βυθού το στρείδι
αυτός που πιάστηκε στα δίχτυα του έρωτα είχε ένα μάτι
είχε ένα μάτι σαν αχάτη..."

(οι στίχοι του τραγουδιού, μαζί με την Ινφάντη ή αλλιώς Ινφάντα -ε, κάποτε επιτέλους το έμαθα-, βρίσκονται εδώ: http://www.kithara.vu/ss.php?id=MzEyNTU2NDUw)


Γατούλη, μόλις χθες σε σκεφτόμουν.
Αλλά μια και δεν κάνω και πολλές επισκέψεις σε μπλογκ -η μπάλα παίρνει και το δικό σου- κι εσύ δε με ενημερώνεις με άλλον τρόπο για τα τρέχοντα- δεν ήξερα για τις αλλαγές...

Μου θυμίζεις Μικρό Ήρωα και μια και αναφέρω τραγούδια, και το ομώνυμο τραγούδι του Κηλαηδόνη.

Σου αφιερώνω τους στίχους του:
"Εσύ να παίζεις με τον θάνατο κρυφτό
κι αυτοί να σκίζουνε τα τεύχη τα κρυμμένα
μην σε τρομάζει το διπλό κυνηγητό
....."


(Όσο για το Μονόγραμμα... να σε καλέσω αυτήν την Τρίτη σε μια συνάντηση ή θα λείπεις πάλι;)