Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Εικονογράφοι 2

JaimeLire, by AuroreDamant
Κλείνω το μυαλό μου, στον επερχόμενο πόλεμο στη Λιβύη, στον πυρηνικό αντιδραστήρα της Ιαπωνίας, στις κατεστραμμένες πόλεις, στην οικονομική κατάντια της χώρας μας, χαμογελώ με το γιαούρτωμα του Πάγκαλου και ξαναβουτώ στον κόσμο των εικονογράφων για διαφυγή. 

Νομίζω ότι σε όσους και να γίνω αναγνώστρια σαν μπλόγκερ, σε όσους και να κάνω like στο facebook, ποτέ δε θα σταματήσει να με ξαφνιάζει ευχάριστα και να με εμπνέει η φαντασία τους.
Ατέλειωτο σερφάρισμα σήμερα σε ένα σωρό ενδιαφέρουσες σελίδες (με φεριτίνη από 0-1).
Εξ άλλου είναι ο δικός μου τρόπος ξεκούρασης για να αντέξω στη δουλειά μια και η αδυναμία μου χτυπάει κόκκινο ώρες ώρες
Goro Fujita

Έλεγα να γράψω κάτι για τη Μονομυθία, τον Κάμπελ, τον Ήρωα με τα χίλια πρόσωπα, τα αρχέτυπα και γενικά για όλα αυτά τα στάδια (κατώφλια) της πορείας της ανθρώπινης ύπαρξης και τη σχέση τους με τα βιβλία και τα σενάρια, αλλά μου φαίνεται κοπιαστικό να …σκέφτομαι τόσο!  Ίσως καμιά άλλη φορά που θα 'χω περισσότερη ενέργεια…

Αλήθεια πόσο θα πληρώναμε για μια καλή ιδέα; Επειδή με όλο αυτό το σερφάρισμα (και τις τύψεις ότι δεν αξιοποιώ το χρόνο μου σε άλλα που έχουν προτεραιότητα) μου ήρθαν 2-3 δημιουργικές καταπληκτικές ιδέες (κατά τη γνώμη μου-ωχ, ποια είναι η τρίτη; δεν τις σημείωσα και την ξέχασα κιόλας;)...

Άραγε είναι πολύ ακριβός ο χρόνος μια ημέρας;




(Τελικά την 3η ιδέα δεν κατάφερα να τη θυμηθώ και μου είχε φανεί αρκετά καλή η άτιμη... ελπίζω να μου έρθει κάποια άλλη φορά όταν θα ασχοληθώ με το αντικείμενό της...)

Δεν υπάρχουν σχόλια: