Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Περί Κουτσομπολιού


Α' Μέρος

Όταν είσαι απασχολημένος να χαράζεις το δικό σου δρόμο, δεν έχεις χρόνο να ασχοληθείς με το τι κάνουν οι άλλοι.

Κουτσομπολεύω: Ασχολούμαι με τους άλλους για να αποφεύγω τον εαυτό μου.

Κουτσομπολεύω: Μειώνω τους άλλους για να φαίνομαι ψηλότερος.

Κουτσομπολεύω: Όταν καθιστώ τους άλλους χειρότερους τότε, αυτόματα, φαίνομαι καλύτερος.


Β' Μέρος 

Όποιος γνωρίζει δεν κρίνει κι όποιος κρίνει δεν γνωρίζει. (Παράφραση)

Κουτσομπολεύω: Η μεγάλη ιδέα που έχω για τον εαυτό μου τοποθετεί αυτόματα τους άλλους σε κατώτερο επίπεδο και τους καθιστά υποκείμενα άξια κριτικής.

Κουτσομπολεύω:  Η μικρή ιδέα που έχω για τον εαυτό μου και που κρύβω υποσυνείδητα τόσο βαθιά μέσα μου, επιβάλλει να τους φέρω όλους στο επίπεδό μου για να αισθάνομαι καλά.

Κουτσομπολεύω: Κρίνω τα λάθη του άλλου, άρα ποτέ δεν κατάλαβα τι είναι τα προσωπικά μαθήματα που παίρνουμε από τη ζωή.

Κουτσομπολεύω: Τονίζω τα στραβά των άλλων και τα δικά μου χάνουν τη σημασία τους.



Γ' Μέρος

Όταν δεν έχω δική μου ζωή ζω μέσα από τη ζωή των άλλων.

Κουτσομπολεύω: Κρίνω τη ζωή των άλλων, αμέτοχος θεατής της ζωής και των λαθών που δεν τολμώ να ζήσω.

Κουτσομπολεύω: Κατακρίνω τη ζωή των άλλων γιατί κάνουν όσα θα 'θελα να κάνω κι εγώ αλλά διάφοροι κώδικες μου το απαγορεύουν (όρα: απώθηση-ψυχολογία).

Κουτσομπολεύω: Ασχολούμαι με τους άλλους για να ταυτιστώ υποσυνείδητα και να βιώσω καταστάσεις που δεν έχω ποτέ τη δυνατότητα να ζήσω. 
(γι αυτό προτιμώ να ενημερώνομαι από τις ειδήσεις του STAR για τα… σελέμπριτις)

Κουτσομπολεύω: Δεν έχω πια (ή δεν μου έχει μείνει) τίποτε άλλο καλύτερο και πιο ενδιαφέρον να κάνω στη ρηχή, άχαρη και μονότονη ζωή μου.





Δεν υπάρχουν σχόλια: